Sport

Mikroinfluencers

Hvorfor er de fremtiden?

Troværdighed

92% af forbrugerne stoler mere på mikroinfluencers, end andre former for digital markedsføring.

Autenticitet

Folk husker ikke sponsorerede billeder fra kendte, de husker anbefalinger fra folk de stoler på.

Engagement rate

Mikro influencers har en stærkere relation til sine følgere. Derfor reagerer flere procent af deres følgere på opslagene.

Den rette målgruppe

Det er nemt at ramme jeres præcise målgruppe ved brug af lokale influencers.

Mere content

Vores kunder får produceret langt flere billeder og videoer, når vi laver kampagner med mange små influencers.

Billigere

Vores mikro influencers bliver betalt i produkter og ydelser, så vores kunder sparer penge på kampagnen.

Full service

Vi faciliterer jeres influencerkampagne og sørger for
følgende: 

  • Kampagneplan
  • Grafisk influencerbrief, som kan genanvendes
  • Personlig Kampagnemedarbejder
  • Dataindsigt i influencerprofilerne
  • Deadlines
  • Garanterede resultater

Vores fokus

Fokus

En kampagne fyldt med den storytelling I ønsker. Skal billetsalg være I fokus eller måske jeres sponsoreringsmuligheder?

Influencers

Vi har influencers I alle størrelser. En ting er sikkert, vi finder vi de helt rette. Fra de små og meget troværdige til de større med masser af eksponering.

Binding

Influencer marketing kræver tid, for at skabe den helt rigtige troværdighed og case. Vi har derfor minimum 3 måneders binding. Vi ved binding kan være skræmmende, så derfor har vi Danmarks skarpeste pris, uden ekstra tillæg

Rapportering og rettigheder

Hver måned modtager i en rapport med influencernes resultater og det content, som de har udarbejdet for jer. I får fuld rettigheder til alt materialet.

Cases

Vi har netop kørt kampagner med Aab Elitefodbold – Udnyt de muligheder I kan lave med influencermarketing.

Influencers betaling

Influencerne betales udelukkende med det i vil have fokus på.

Eksempel på kampagneforløb

11. februar – 13. februar

Kampagne forberedelse

Vi forbereder kampagnen, udformer kampagnebrief, sætter jer op på vores platform – I godkender det hele.

14. februar

Kampagnen kører

Kampagnen er i gang. Vi holder hele tiden øje med, at vi opnår målsætningerne og influencerne lever op til retningslinjerne.

15. marts

Kampagnen afsluttes

Kampagnen er nu færdig. Alle billeder er blevet delt, og der er skabt opmærksomhed omkring jeres case. Vi samler resultaterne til jer.

Micro influencers



2
(op til 4 influencers om måneden)


Posts Per Influencer

2 post & 6 stories

I får juridiske rettigheder til alt det billedmateriale, som influencerne udarbejder. I kan bruge billederne som i ønsker.  

Mingo fee

2999.- DKK ex Moms


Influencer ”Payment”

Influencerne modtager betaling, som giver mening indenfor kampagnen.

Predicted results

6 posts & 18 stories

2200 engagements

220.000 impressions

150.000 reach

* Resultaterne varierer efter de influencers som deltager, dette er et gennemsnit af tidligere kampagner

Case: Mingo og AaB

AaB er en af vores stolte kunder. I denne kampagne skulle vi skabe opmærksomhed på én af deres hjemmekampe, hvilket resulterede i 9 influencers, som delte content omkring billetinformation, kampen og deres oplevelse som helhed. Inden kampagnen fik vi nogle KPI’er som skulle jagtes. 

Vi er stolte over at præsentere denne kampagne, og de tal som vi har opnået. De forskellige influencers leverede fantastiske resultater, samt en masse billedmateriale, som AaB anvendte på egne Sociale Medier.

Resultater

304 % impression target

Expectation: 10.000
Achievement: 34.125

201 % reach target

Expectation: 9.000
Achievement: 18.175

300 % persons

Expectation: 3
Achievement: 9

128 % eng. rate target

Expectation: 7,95 %
Achievement: 9,43 %

Influencer på farten

Prøv Mingo App og oplev et velsmurt samarbejde

Tilslut dig et stort netværk af influencers og download den nye Mingo app. 

Mingo App